Zasady
Meldunek
Meldunku dokonujemy zaraz po przyjeździe Gości.
Należność za pobyt
Należność za pobyt pobierana jest w dniu przyjazdu zgodnie z ustalonym przez Państwa terminem. W przypadku wcześniejszego wyjazdu, niż w zarezerwowanym przez Państwa terminie, z przyczyn niezależnych od nas, należność za całość pobytu ustalona wcześniej nie ulega zmianie.
Doba hotelowa
Doba hotelowa rozpoczyna się o 15.00 w dniu przyjazdu a kończy o 10.00 w dniu wyjazdu.
Cisza Nocna
Prosimy o zachowanie ciszy od 23.00 do 6.00 rano. Prosimy o zamykanie za sobą drzwi do pokojów podczas trwania ciszy nocnej.
Parking
Do Państwa dyspozycji oddajemy darmowy, niestrzeżony parking. Właściciele obiektu nie ponoszą odpowiedzialności za pozostawiony samochód oraz znajdujące się w nim mienie.
Usługodawcy zewnętrzni
Nie ponosimy odpowiedzialności za brak usług takich jak prąd, woda, internet, które nie wynikają z naszej winy.
Pokoje i sfera prywatna
W momencie przekazania przez nas klucza do pokoju, stają się Państwo gospodarzami tego miejsca.
Swoim zachowaniem, nie zakłócamy pobytu innych Gości. Właściciel obiektu może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę nie zwracając pieniędzy zapłaconych za pobyt.
W przypadku odwiedzin osób spoza obiektu prosimy o poinformowanie nas o tym. Goście ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu powstałych z ich winy.
W dniu wyjazdu bardzo prosimy pamiętać o oddaniu klucza właścicielowi obiektu.
Palenie papierosów
Ze względu na komfort Państwa i naszych przyszłych Gości, oraz bezpieczeństwo przeciwpożarowe w obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów zwykłych jak i elektronicznych. Prosimy również w żadnym wypadku nie palić w pokojach.
Dyskrecja
Osobom obcym nie udzielamy żadnych informacji na temat nazwisk i pobytu gości naszej Willi! Jesteśmy jednak zobowiązani do meldunku każdego gościa. Z góry dziękujemy za wyrozumienie.
Zwierzęta
Kochamy zwierzęta domowe ale ze względu na komfort wszystkich gości niestety nie akceptujemy pobytu ze zwierzętami."
Reklamacje
Zadatek pobrany przy rezerwacji podlega zaliczeniu na poczet ceny pobytu i jest w całości bezzwrotny w przypadku rezygnacji lub niewykorzystania pobytu z przyczyn niezależnych od nas.
Osoby dokonujące rezerwacji bez wpłaty zadatku zobowiązane są do telefonicznego potwierdzenia pobytu w dniu przyjazdu do godziny 12:00. Brak potwierdzenia traktujemy jako rezygnację z rezerwacji.